7 People 'Dead By ISIS' In Regional Attack

Origin: In 04 2016, social media rumors started spreading that involved headlines which partially read Lifeless by ISIS. However ,  the location of the particular purported attacks (and amount of people allegedly killed) varied enormously.  One version involved Eugene, Oregon, and documented that 27 people were murdered by ISIS militants:

Eugene - Islamic Express group r¨¦sistant reportedly attacked city eradicating 27 folks. According to law enforcement, the r¨¦sistant -- also known as ISIS or even ISIL -- also said they posted photos online of their fighters standing in the city's primary government intricate.
"They applied six committing suicide vehicles then a commando of practitioners wearing forceful belts, inch an mysterious military source told law enforcement. "They were able to take control of the base when the army had to take out because it suffered casualties.... Our own forces possess since counter-attacked and retaken control, along with aerial parti backing. inches
Local law enforcement were attempting to clear the location of explosives and separation pockets of resistance. About 700 ISIS fighters had been thought to be hiding in the metropolis.
Details about ISIS attack (or attacks) were scarce and sometimes contradictory. authorities reported of which ISIS stated it captured 11 military bases, which the Iraqi military has said will be false.

It did not take much skepticism to look at such an advancement would instantly become a focus in nationwide news, wherever in the United States it happened. However , the only real news in the purported ISIS attacks originated in one website: World Present Events. The pages sidebar listed nearly identical head lines for claims involving similar ISIS assaults in a number of locations, suggesting the sites sole purpose would spread phony stories about size murders.
While the claims increased in popularity in Apr 2016, they appeared on social media as soon as 1 Feb 2016:

The image used on the particular Eugene, Or page has been originally released on fifteen March 2013, and had not been related to any ISIS attack or strike in the area. The same was true for any British version of the claim, which is why the image had been swiped from your unrelated August 2015 news story: